Tijekom cijele školske godine provodio se projekt Čarobna kemija, osmišljen za motivirane i darovite učenike sedmih i osmih razreda koji pohađaju dodatnu nastavu iz kemije. Cilj projekta bio je uvođenje učenika u svijet kemije kroz zanimljive eksperimente, poticanje istraživačkog duha te popularizacija prirodnih znanosti.
Učenici su tijekom godine sudjelovali u demonstracijskim i individualnim pokusima; razvijali kritičko mišljenje, sposobnosti opažanja, uspoređivanja i zaključivanja; učili na iskustven i zabavan način te razvijali radost otkrivanja.
Projekt je obogaćen i suradnjom s istaknutim znanstvenicima, izv. prof. dr. sc. Tomislavom Portadom, kemičarom s Instituta Ruđer Bošković i popularizatorom znanosti, te Helenom Peter Jelenčić, prof. kemije iz 18. gimnazije Zagreb. Održali su radionice za dvanaest najboljih učenika osmih razreda u sklopu projekta Kemijsko-inženjerske radionice HDKI-ja (u organizaciji Hrvatskog društva kemijskih inženjera i tehnologa).
Tijekom godine učenici su također posjetili Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije (Dan otvorenih vrata FKIT-a) i Prirodoslovno-matematički fakultet (Dan i noć na PMF-u).
Za kraj projekta, učenici su izveli dojmljiv eksperiment pod nazivom Duga u epruveti, koji je oduševio sve prisutne. Raznobojni slojevi tekućina u epruveti, dobiveni pažljivim doziranjem različitih gustoća otopina, simbolično su zaokružili ovu šarenu i inspirativnu kemijsku avanturu.
Čarobna kemija ne samo da je učenicima približila znanost, već je mnogima od njih probudila trajnu ljubav prema istraživanju, logici i eksperimentiranju.
Jadranka Tepeš, dipl.ing.kemije, učitelj savjetnik